نمونه کار سئو موفق چه ویژگی دارد؟

گاهی اوقات مردم از من می خواهند که نمونه ای از پروژه سئوی موفقی را که با سایر مشتریان داشته ام به آنها نشان دهم. قبلاً همه آنها را توضیح دادم، که هر پروژه سئو منحصر به فرد است، دامنه خاص خود را دارد ،قیمت سئو مختص به خودش را دارد و تجربه من را نمی توان اینطور سنجید. بنابراین، تصمیم گرفتم صفحه ای ایجاد کنم که بتوانم نحوه عملکرد آن را توضیح دهم و اینکه چرا در پروژه ها افزایش ترافیک سایت اتفاق می‌افتد.

اهمیت سئوی موفق برای هر پروژه

متأسفانه، در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروزی، سئو مفهومی است که افراد زیادی آن را به درستی درک نمی کنند. برخی افراد آن را تقلب یا نوعی جادو برای نتایج بهتر می دانند.در صورتی که باید با سئو به منطق کاربرت بفروشی! مطالعات زیادی نشان می دهد که سئو معمولاً نسبت به بسیاری از ابزارهای بازاریابی دیگر (آنلاین یا آفلاین) ROI (بازده سرمایه گذاری) بهتری دارد. این فقط یک شانس نیست، همانطور که در این مقاله خواهید دید، مزایای آشکاری از بهینه سازی خوب برای موتورهای جستجو وجود دارد.


نمونه کار موفق سئو گام به گام

احتمالاً می خواهید وب سایت کسب و کار شما در 10 صفحه برتر نتایج جستجوی گوگل قرار گیرد. متأسفانه، شما تنها نیستید. اما ما می دانیم که چگونه به آنجا برسیم و با این مقاله اصول اولیه در سئو سایت اصناف را به شما نشان خواهیم داد. 


مرحله 1

کلمات کلیدی خود را درک کنید. مشتریان چگونه خدمات شما را جستجو می کنند؟ در این مقاله، کلمه کلیدی مورد نظر من نمونه ای از نمونه کار سئو موفق است. یعنی من می خواهم با آن عبارت در گوگل پیدا شوم.


گام 2

بهینه سازی محتوا محتوا اساسی‌ترین بخش سئو داخلی است، زیرا موتورهای جستجو می‌خواهند محتوای مرتبطی را برای عبارات جستجویی که افرادی که به دنبال محصولات یا خدمات در اینترنت هستند، ارائه دهند. محتوای شما باید منحصر به فرد باشد، کپی ممنوع! همچنین باید حاوی کلمات کلیدی شما با تراکم 0.5-1.5٪ باشد.


مرحله 3

بهینه سازی در سایت موتورهای جستجو دارای بیش از 400 پارامتر هستند که هنگام رتبه بندی وب سایت ها به آنها توجه می کنند. برای اینکه در صدر قرار بگیرید، باید وب سایت خود را برای بیشتر این پارامترها بهینه کنید.
اولین کاری که می توانید انجام دهید یا مشاور سئو شما انجام دهد این است که وضعیت سایت خود را با بینش های Google PageSpeed بررسی کنید. این تست اساسی آشکارترین مشکلاتی را که دارید به شما نشان می دهد. برای سایت موبایل شما و نسخه دسکتاپ رتبه بندی دارد. خوب است که 80+ امتیاز در هر دو داشته باشید.


مرحله 4

لینک بیلدینگ گوگل در سئو خارجی یعنی وب سایت های مورد پسند سایر وب سایت ها را دوست دارد. این بدان معناست که اگر یک مجله معروف یا یک انجمن معتبر به وب سایت شما در جایی در صفحه خود اشاره کند، احتمالاً شما شایسته حضور در آنجا هستید.


چه زمانی انتظار نتایج را داشته باشیم؟

بستگی دارد. این صفحه نمونه ای از نمونه کار موفق سئو در استان و شهرها را به شما نشان می دهد که ساخت آن و قرار دادن آن در بالای صفحه چند روز طول کشید. تلاش زیادی نیست، اما به دلیل سطح پایین رقابت برای آن عبارت جستجو، امکان پذیر است. شما همچنین می توانید به صفحه دیگری که من در زمان زندگی در تهران ساخته ام نگاهی بیندازید، به آن می گویند نمونه ای از تجربه سئوی موفقیت آمیز که 2 روز طول کشید و کار می کند! اما وقتی رقبای زیادی دارید که برای مدت طولانی در تجارت هستند، برای شکست دادن آنها تلاش بسیار بیشتری لازم است - چندین ماه یا حتی بیشتر. از سئو تکنیکال نیز غافل نشوید.
به هر حال، در نتیجه کسب و کار شما با بازگشت سرمایه عالی پاداش خواهد گرفت! بدون نیاز به وقفه در زندگی مشتری بالقوه خود، بدون تماس سرد،- شما در زمانی که مشتریان به شما نیاز داشته باشند در کنار آنها خواهید بود.

 

پیشنهاد می کم مقاله سئوکار کیست را مطالعه کنید.

 

نتیجه نمونه کار سئو

ترافیک اینترنتی به تنهایی پول در نمی آورد. با این حال، موفقیت در کدام مکان بیشتر محتمل است: در یک خیابان شلوغ یا در وسط هیچ کجا؟ سئو می تواند منجر به کسب و کار شما شود.
این بدان معنا نیست که مردم در داخل خرید می کنند، این احتمال وجود دارد که در نهایت این کار را انجام دهند. اکنون می بینید که فناوری سئو کار می کند. امیدوارم این مثال از نمونه کار سئوی موفق به شما در درک اصول اولیه کمک کرده باشد.پیشنهاد می کنم اکنون مقاله شرکت سئو در تهران را مطالعه کنید.