همانطور که، احتمالاً در مورد مزایای سئو  و صفحه اول گوگل برای اکثر مشاغل شنیده اید. احتمالاً متوجه شده اید که رشد کسب و کار آنلاین چقدر اهمیت دارد.با در نظر گرفتن تمام این موارد، ممکن است هنوز تعجب کنید که اگر در حال حاضر به دنبال ترافیک سئو نباشید واقعاً می توانید از سئو سود ببرید یا خیر. بنابراین، شرکت سئو چیست؟
سئو بسیار پیچیده است. جستجو برای یک شرکت سئو می تواند بسیار گیج کننده باشد.زیرا نمی توانید آژانس خوب را از آژانس بد تشخیص دهید. با وجود همه تبلیغات، بدیهی است که اکثر صاحبان مشاغل در گذشته با بسیاری از شرکت های سئو مواجه شده اند.
حتی اگر آژانس در مورد خدمات خود، کارهایی که آنها انجام می دهند و آنچه می توانید از آن به دست آورید صحبت کند، ممکن است هنوز درک کامل کاری که آن شرکت ها انجام می دهند دشوار باشد، به خصوص با همه واژگان پیچیده ای که وجود دارد.
اجازه دهید آنچه را که شرکت های سئو انجام می دهند و میتواند شما را مجاب کند که به فکر سفارش سئو سایت خود باشید را به طور خلاصه با این نمودار کوچک خلاصه کنم:

سئو

 

شرکت های سئو چه چیزی را ارائه می دهند؟


شرکت های سئو با ارائه انجام خدمات سئو به شما کمک می کند نتایج موتور جستجوی خود را بهینه کنید که به نوبه خود به شما کمک می کند تا دیده شدن در فضای آنلاین خود را بهبود بخشید. بهینه سازی برای موتورهای جستجو در مورد تغییر وب سایت شما، طراحی آن، ایجاد و بهینه سازی محتوای شما و ایجاد لینک ها برای اطمینان از ظاهر شدن شما در نتایج موتور جستجو است.
هرچه وب سایت و محتوای شما بهینه تر باشد، موتورهای جستجو مانند گوگل احتمالاً وب سایت شما را در صفحات اول نتایج موتور جستجو (کلمات کلیدی یا عبارات مرتبط با کسب و کار شما) که می خواهید در آن ظاهر شوید رتبه بندی می کنند که می‌تواند باعث افزایش ترافیک سایت شما شود.
یکی از بزرگترین مزایای کار با یک آژانس سئو به جای همکاری با یک شخص این است که آنها تجربه ایجاد نتایج برای شرکت هایی مانند شما را دارند. کارشناسان سئو (نه همه آنها) می دانند که چه چیزی برای نشان دادن نام تجاری شما در موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ یا یاهو کار می کند و چه چیزی موثر نیست.
اکثر شرکت های سئو دارای تیمی از کارشناسان سئو هستند که دارای طیف گسترده ای از تجربیات ترکیبی هستند. این تجربیات ترکیبی می تواند بسیار ارزشمند باشد زیرا آنها دقیقا می دانند که برای ایجاد نتایج کارآمد چه کاری باید انجام دهند.
آژانس های سئو به طور کلی طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهند که در اینجا به چند مورد اشاره می شود:
1.گزارش گیری وب سایت
2.استراتژی سئوی مناسب
3.بهینه سازی سرعت وب سایت
4.بازاریابی محتوا

5.استراتژی رپورتاژ آگهی در سئو خارجی
به طور خلاصه، آنها می توانند به شما در ایجاد استراتژی سئوی مناسب کمک کنند و سپس از اجرای آن برای شما مراقبت کنند. بهترین شرکت های سئو به طور مداوم با شما کار می کنند تا نتیجه بگیرند. آنها با کسب و کار شما به عنوان کسب و کار خود رفتار خواهند کرد، به این معنی که به شدت به تجارت شما اختصاص خواهند داد.
هدف یک آژانس سئو کسب بهترین نتایج بر اساس اهداف شما است. اهداف شما می تواند ایجاد بازدهی قوی از سرمایه گذاری یا به دست آوردن هر چه بیشتر دیده شدن باشد. تیم سئو برای مشاهده هدف شما در آنجا حضور خواهد داشت.
چگونه می توانند به چنین نتایجی دست یابند؟ این کار ترکیبی از تمام تجربیات آنها برای تصمیم گیری درست و یک نگرش بی امان برای یافتن همیشه راه هایی برای بهبود و درک اینکه چه چیزی موثر بوده و چه چیزی موثر نیست.

پیشنهاد می کنم مقاله سئوکار کیست را هم مطالعه کنید.

مزایای واقعی کار با یک شرکت سئو چیست؟

کار با یک شرکت سئو مزایای زیادی برای کسب و کار شما دارد زیرا موتورهای جستجو از پربازدیدترین وب سایت های آنلاین هستند که به این معنی است که می توانید ترافیک زیادی به دست آورید. در اینجا سه روش شناخته شده برای یک شرکت سئو می تواند به شما کمک کند که بهتر است از قبل آن با مشاوره سئو خود درباره آن صحبت کنید:

1.بهبود نتایج موتور جستجوی شما

یک شرکت سئوی قوی بهترین همکار شما برای افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل خواهد بود. با دانش، استراتژی ها و ابزارهای فعلی، یک شرکت سئو می تواند وب سایت شما را برای افزایش اعتبار آن در موتورهای جستجو بهینه کند.
اولین قدم برای یک آژانس سئو، انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. این مرحله از فرآیند سئو داخلی بسیار مهم است زیرا هدف قرار دادن کلمات کلیدی مناسب می تواند مخاطبان مناسب را به وب سایت شما جذب کند.
پس از این مرحله، آنها همچنین معماری سایت شما را بهینه می کنند تا به موتورهای جستجو اجازه دهند نتایج وب سایت شما را بخزند. این بدان معنی است که موتورهای جستجو می توانند صفحات وب سایت شما را ببینند. این مورد از مهمترین بخش های سئو تکنیکال است.
شرکت سئوی شما می‌تواند تغییراتی را که در طراحی و محتوای سایت شما لازم است را بیابد تا به رتبه‌بندی موتور جستجوی شما کمک کند و به شما کمک کند این شانس‌ها را به طور موثر پیاده‌سازی کنید.
به طور خلاصه، هرچه برای کلمه کلیدی مورد نظر خود رتبه بالاتری داشته باشید، افراد بالقوه مناسبی را جذب خواهید کرد که شانس بالایی برای تبدیل شدن به مشتریان شما خواهند داشت.


2. جذب مخاطب هدف مناسب

هدف یک شرکت خدمات سئو این نیست که برای شما دیده شود، آنها می خواهند کلمات کلیدی با هدف بالا را هدف قرار دهند. کلمات کلیدی با هدف بالا کلمات کلیدی هستند که مخاطبان هدف شما ممکن است جستجو کنند و نشان دهند که آنها واقعاً به آنچه شرکت شما ارائه می دهد علاقه مند هستند.


به عنوان مثال، اگر ، به جای «گوشی»، «خرید گوشی سامسونگ a51» را رتبه‌بندی کنیم، به احتمال زیاد از کلمه کلیدی دوم سرنخ و فروش ایجاد می‌کنیم تا کلمه اول. این همان چیزی است که ما آن را کلمات کلیدی با هدف بالا می نامیم، کلمات کلیدی که با محصولات و خدمات شما همسو می شوند تا ترافیک مرتبط را به ارمغان بیاورند.
علاوه بر این، همانطور که از طریق جستجوی کلمات کلیدی مربوطه ترافیک بیشتری را به وب سایت خود وارد می کنید، احتمال فروش و سرنخ بسیار بیشتری خواهید داشت. شما می توانید از طریق یک کلمه کلیدی با هدف کم 10000 بازدید کننده داشته باشید و از 100 بازدید کننده با یک کلمه کلیدی با هدف بالا درآمد بیشتری کسب کنید.
طبق گزارش  Moz، صفحه اول گوگل 71 درصد از کلیک های ترافیک جستجو را به خود اختصاص می دهد و در سال های اخیر به 92 درصد افزایش یافته است. گوگل واقعاً در نشان دادن آنچه به دنبال مردم هستند خوب است. به عبارت دیگر، اگر محتوای خود را با قصد و نیت افراد مطابقت دهید، ترافیک با کیفیت زیادی دریافت خواهید کرد.

 

3.نتایج قابل پیگیری برای اندازه گیری

اگرچه رتبه بندی برای کلمات کلیدی با هدف بالا جوهر سئو است، اما مهم است که بدانید نتایج از کجا می آیند. به این صورت است که می‌توانیم اضافه‌کاری کلمات کلیدی خاص را بهینه کنیم و بیشتر روی آن تمرکز کنیم. سئو به راحتی قابل ردیابی است که واقعاً می تواند در طول زمان به بهبود شما کمک کند.
مهم نیست که یک شرکت سئو در گذشته چه کاری انجام داده است، آژانس سئو جدید شما می تواند به شما در ایجاد نتایج قوی کمک کند. در واقع، می‌توانید از شرکت سئوی خود بخواهید تا گزارشی ماهانه از پیشرفت‌های رتبه‌بندی، کلماتی که برای آنها رتبه‌بندی می‌کنید و بسیاری موارد دیگر برای شما ارسال کند!
این می تواند برای درک بیشتر مواردی که افراد زمانی که می خواهند درباره شرکت شما بیشتر بدانند به دنبال چه چیزی هستند، بسیار مفید باشد.
با درخواست از شرکت سئوی خود برای یک گزارش تحلیلی ماهانه در مورد کمپین های سئوی خود، می توانید بهتر درک کنید که چگونه خدمات سئو برای کسب و کار شما ارزش ارائه می دهد.
مهم است که از شرکت سئوی خود بخواهید که چنین اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد زیرا نتایج شما را به تفکیک ارائه می دهد. این امر به شما امکان می دهد تا بدانید که آیا نتایج رضایت بخشی برای برند خود ایجاد می کنید یا خیر. ممکن است حجم ترافیک، رتبه بندی کلمات کلیدی، منابع ترافیک، درآمد تولید شده و موارد دیگر را بیابید.