افزایش ترافیک سایت

این سوال که چگونه ترافیک وب سایت را افزایش دهیم و تعرفه سئو سایت چقدر است هرگز قدیمی نمی شود.
وبلاگ نویس، صاحب کسب و کار، یا حرفه ای باتجربه بازاریابی دیجیتال ، شما همیشه به دنبال منابع جدید ترافیک دست نخورده هستید و استراتژی های ترافیکی جدیدی را امتحان خواهید کرد.
درست است زیرا موتورهای جستجو و شبکه های رسانه های اجتماعی به طور مداوم الگوریتم های خود را تغییر می دهند.
بنابراین چگونه ترافیک را در سال 2022 هدایت کنیم؟ چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست؟ پاسخ سوالات و موارد دیگر را از این پست دریافت خواهید کرد!

همچنین اگرمی خواهید بدانید یک نمونه کار سئو موفق چه ویژگی هایی باید داشته باشد پیشنهاد می کنم بعد از این مقاله آن را هم مطالعه کنید.


چگونه ترافیک وب سایت را با بازاریابی محتوا افزایش دهیم؟

اول اینکه چرا به به سمت بازاریابی محتوا با چاشنی سئو برویم؟چون با سئو فروش سایتت چند برابر کن! بازاریابی محتوا فرآیند ایجاد، انتشار و توزیع انواع مختلف محتوا برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر است.
در اصل، هر تاکتیک بازاریابی که 
الف) باید کاری را با محتوا (نوشته، بصری، صوتی یا تصویری) انجام دهد 
ب) بازاریابی برون‌گرا نیست، می‌تواند به عنوان بازاریابی محتوا مشخص شود.
کمی طاقت فرسا به نظر می رسد؟
خوب، بیایید همه چیز را به مراحل واضح تر تقسیم کنیم.

دقت کنید این مواردی است که باید از شرکت سئو مورد نظر خود بخواهید و کاملا استراتژیک جلو روید.


1. ایجاد تقویم تحریریه

تقویم سرمقاله یک برنامه ریزی جامع است که تمام فعالیت های انتشارات شما را در کانال های مختلف توزیع محتوا - وب سایت، وبلاگ، رسانه های اجتماعی و منابع شخص ثالث شما پوشش می دهد.
هدف یک تقویم سرمقاله این است که یک نمای تک صفحه ای از تمام فعالیت های شما و پیگیری پیشرفت شما ارائه دهد.


2. دستورالعمل های نوشتن محتوا را تنظیم کنید

دستورالعمل های نوشتن محتوا به استاندارد سازی کیفیت محتوایی که تولید می کنید کمک می کند. به عنوان بخشی از راهنمای سبک وب سایت توسعه یافته است، آنها به شرح زیر هستند:
1.الزامات قالب بندی محتوا
2.لحن ترجیحی صدا
3.طول محتوا
4.استفاده از تصویر
5.الزامات بررسی واقعیت و استناد
6.پیوند داخلی و خارجی
7.گردش کار تحریریه
8.الزامات سئو
9.استراتژی سئو خارجی

 

3. سند و فرآیند ساده

هدف از تقویم تحریریه و دستورالعمل های نوشتن محتوا این است که به شما در استانداردسازی فرآیند تولید محتوا کمک کند. به طوری که هر نویسنده ای که با او کار می کنید انتظارات شما را درک کرده و مطابق با تمام نیازها قطعات جدیدی تولید می کند.
این دو دارایی یک سیستم پایه را برای یک فرآیند بازاریابی محتوای مستند تنظیم می کنند . یک گردش کار سیستمی و قابل تکرار برای تولید، ویرایش، انتشار و توزیع محتوا.
این الگوهای بازاریابی محتوا را برای سازماندهی امتحان کنید:
برنامه ریز محتوای Trello
تقویم محتوای notion
تقویم تحریریه asana 


4. محتوای آموزشی و آموزش ایجاد کنید

هنگامی که یک سیستم رسمی برای مدیریت جریان و کیفیت محتوا تنظیم کردید، وقت آن است که به نوشتن بپردازید. بر اساس ترجیحات مخاطب هدف، جایگاه و رقابت، نوع محتوایی را که می خواهید تولید کنید، تعیین کنید.
برخی از انواع محبوب محتوای بازاریابی عبارتند از:
1.پست های وبلاگ
2.کاغذهای سفید
3.کتاب های الکترونیکی
4.مطالعات موردی
5.پست های رسانه های اجتماعی
6.فیلم ها
7.پادکست ها
8.اینفوگرافیک
9.محتوای اینفلوئنسر
10.محتوای ایجاد شده توسط کاربر


5. جمع آوری داده ها و انتشار گزارش ها

جذب ترافیک به یک وب سایت جدید می تواند سخت باشد. به خصوص، زمانی که هنوز محتوای کپی رایتینگ بزرگی برای تولید روزانه قطعات جدید ندارید.
بنابراین در روزهای اولیه خود بر کیفیت بر کمیت تمرکز کنید. به یک غواصی عمیق در اینترنت بروید و داده‌های جالب صنعت را جمع‌آوری کنید، سپس آن‌ها را در یک گزارش جامع جمع کنید و در وب‌سایت خود منتشر کنید.
سرمایه‌گذاری در یک گزارش مبتنی بر داده‌ها به طرق مختلف نتیجه می‌دهد:
محتوای همیشه سبز:
 یک گزارش مفصل برای دراز مدت مرتبط باقی می ماند و جریان ثابتی از ترافیک را در طول زمان از منابع مختلف هدایت می کند.
مزایای سئو:
 موتورهای جستجو محتوای معتبر را ترجیح می دهند. با ایجاد یک قطعه خوب تحقیق شده، سیگنال قوی برای رتبه بندی به گوگل ارسال می کنید.
هدف گذاری مجدد محتوا:
 محتوای طولانی را می توان برای اشتراک گذاری در کانال های مختلف - رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، وبلاگ نویسی مهمان، و غیره تغییر داد.


چگونه با استفاده از سئو ترافیک وب سایت را افزایش دهیم؟

اگر به این فکر می کنید که چگونه ترافیک وب سایت را به صورت ارگانیک افزایش دهید،سفارش سئو (بهینه سازی موتور جستجو) بهترین گزینه برای شماست.
در اینجا نحوه شروع کار با سئو در سال 2022 آمده است.


1. انجام ممیزی فنی

ممیزی فنی اولین قدم برای ایجاد یک استراتژی سئو داخلی برای وب سایت شما است. هدف ممیزی شما یافتن شکاف هایی در عملکرد و ساختار وب سایت شماست.
ابزارهای مفید برای ممیزی فنی سئو:
کنسول جستجوی گوگل
تست سرعت صفحه
ممیزی سایت سمروش


2. بهبودهای فنی


ابزارهای ممیزی سئو به شما کمک می کند تا زمینه های بهبود وب سایت خود را از نظر سرعت بارگذاری صفحه، قابلیت استفاده از وب سایت، ناوبری و کدنویسی پیدا کنید. همه اصلاحات توصیه شده را در سئو تکنیکال انجام دهید تا چند امتیاز جایزه از Google کسب کنید.


3. از تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید

تحقیق کلمات کلیدی به شما کمک می کند تعیین کنید که مخاطبان شما از کدام عبارات جستجو برای یافتن اطلاعات و توسعه محتوای پیرامون آنها استفاده می کنند.
هنگام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، به حجم جستجوی ماهانه و اعداد رقابت توجه کنید. شما باید کلمات کلیدی کم رقابت/حجم جستجوی بالا را پیدا کنید و آنها را در محتوای خود بگنجانید. انجام این کار بهترین راه برای رتبه بندی یک وب سایت جدید است.
ابزارهای مفید تحقیق کلمات کلیدی:
Google Keyword Planner
سمروش
اچرفس

پیشنهاد می کنم اگر به فکر پروژه سئو خود هستید صفحه هزینه سئو را مطالعه کنید تا با عوامل تاثیر گذار آن بیشتر آشنا شوید.


4. محتوا را تراز کنید تا با هدف جستجو مطابقت داشته باشد

مردم با هدفی خاص به وب راه می یابند. یافتن محتوای اطلاعاتی، تجاری، معاملاتی یا ناوبری.

هدف جستجوی اطلاعاتی: "چگونه کاری را انجام دهیم"
هدف جستجوی تجاری: "نوع محصول X"
هدف جستجوی تراکنش: "پرواز از X به Y"
هدف جستجوی ناوبری: "دسترسی به وب سایت X"
برای رتبه بندی خوب، محتوای شما باید با هدف کاربر مطابقت داشته باشد و به او کمک کند تا به هدف خود عمل کند. این روش طلایی برای افزایش ترافیک سایت خواهد بود.
هنگام استفاده از این پرس و جو، شخص به وضوح می خواهد شماره تلفن را دریافت کند، نه خرید کالا از والمارت.


5. از لینک های داخلی استفاده کنید

پیوندهای داخلی چندین هدف را دنبال می کنند:
بهبود ناوبری در سایت و قابلیت کشف محتوا
معیارهای زمان یک سایت و صفحات در هر بازدید را افزایش دهید
ارتباط معنایی بین موضوعات را نشان دهید
بنابراین افزودن هایپرلینک های داخلی به سایر محتوای مرتبط وب سایت شما یک کاری است که سئو باید برای ترافیک ارگانیک بیشتر انجام دهید.


6. از کلمات کلیدی Long-Til استفاده کنید

کلمات کلیدی دم بلند بهتر هدف کاربر را توصیف می کنند. هنگام استفاده از چنین پرس و جوهای چند کلمه ای، کاربران دستور کار روشنی در ذهن دارند. به محض اینکه منبع خوبی پیدا کنند که پاسخ را ارائه می دهد، احتمالا برای مدت طولانی تری باقی می مانند.
یک پست وبلاگ می‌تواند برای طیفی از کلمات کلیدی با حجم کم و رقابتی کم‌تر رتبه‌بندی شود، که مجموعاً ترافیک جستجوی بیشتری را نسبت به رتبه‌بندی ۳ برتر برای یک کلمه کلیدی رقابتی‌تر به ارمغان می‌آورند.


7. برای ریچ اسنیپت ها بهینه سازی کنید

Google Rich Snippets  در بالای تمام جستجوهای دیگر قرار می گیرد و تعداد زیادی کلیک را جذب می کند.
برای رتبه‌بندی آنها، به پرسش‌های سبک سؤالی نگاه می‌کنید و پاسخ خوبی به آنها می‌دهید.


8. به سوالاتی که مردم نیز می پرسند پاسخ دهید


جدا از استفاده از ابزار برای تحقیق کلمات کلیدی، باید SERP ها را برای پرس و جوهای مختلف نیز تجزیه و تحلیل کنید. به طور خاص، برای پیدا کردن کلمات کلیدی طولانی تر و شکل دادن استراتژی محتوای خود در اطراف آنها، به کادر "People also Ask" نگاه کنید.