سئو تضمینی
اگر عبارت "سئوی تضمین شده" را می شنوید و بلافاصله نگران هستید، باید احساس خوبی در مورد احساس خود داشته باشید. اگر برای شما خوب به نظر می رسد، باید به خواندن ادامه دهید تا بدانید چرا باید از بازاریابانی که می گویند می توانند سئو را تضمین کنند دوری کنید. آنچه شرکت های سئو به شما نمی گویند چیست؟
قبل از اینکه جلوتر برویم، باید معنی این عبارت را بفهمید. سئو، مختصر بهینه سازی موتور جستجو، بازدید و قابلیت جستجوی آنلاین شرکت شما را افزایش می دهد. بسیاری از مردم این اصطلاح را گیج کننده می دانند و این آنها را به هدفی آسان برای شرکت هایی که وعده های دروغین ارائه می دهند تبدیل می کند. سئوی تضمینی یک ترفند بازاریابی است که آژانس های سئو برای کسب درآمد از آن استفاده می کنند.
شرکتهای سئو ادعا میکنند که میتوانند با سئو تکنیکال نتایج خاصی را تضمین کنند، مانند رتبهبندی شماره ۱ یا تعداد معینی بازدید در گوگل در یک بازه زمانی مشخص. آنها این طعمه را درست می کنند و منتظر می مانند تا یک صاحب کسب و کار ناآگاه گاز بگیرد. مشکل ساز است زیرا این یک وعده توخالی و عبارت جذاب است که برای جذب مشتریان جدید استفاده می شود، با یک نقطه فروش که جذاب به نظر می رسد. اگر می بینید که یک شرکت سئو این مورد را تبلیغ می کند، باید دوری کنید.
هیچ کس نمی تواند پیشنهادات رتبه بندی را تضمین کند
از شکست آن برای شما متنفرم، اما هیچ مشاور سئو نمی تواند رتبه بندی را تضمین کند. با این حال چه کسی ضمانت محکم را دوست ندارد؟ متأسفانه، امکان پذیر نیست زیرا متغیرهای زیادی وجود دارند که نتیجه را کنترل می کنند. وقتی گوگل می گوید هیچ کس نمی تواند رتبه 1 را در سایت خود تضمین کند، می دانید که واقعی است.
به علاوه، فعالیت های بازاریابی رقبای شما و نتایج آنها نیز بر رتبه شما تأثیر می گذارد. شرکت سئو شما نمی تواند رقبای شما را کنترل کند و بنابراین نمی تواند سئو خارجی را کنترل کند. الگوریتمی که رتبه بندی را ایجاد می کند اجازه نمی دهد. شما می توانید پیش بینی کنید، اما نمی توانید کنترل کامل داشته باشید.
شرکتهای خوب با شما همکاری میکنند تا رتبهبندی قوی و بازگشت سرمایه مثبت داشته باشند، اما رتبهبندی را تضمین نمیکنند زیرا غیرممکن است.
شرکتهای سئو که این قول را میدهند احتمالاً نمیدانند چگونه کار میکند یا فقط قصد کلاهبرداری دارند. صرف نظر از این، این یک عمل تجاری غیرحرفه ای و غیراخلاقی است. شرکت های بازاریابی مناسب با کسب و کار شما کار می کنند تا مشخص کنند کاربران اینترنت چه می خواهند و از یک رویکرد جامع برای جذب و تبدیل آنها به مشتریان استفاده می کنند.
سئو زمان می برد
سئو فرآیند پیچیده ای است که زمان می برد. از آنجایی که عوامل متعددی بر رتبهبندی تأثیر میگذارند، این کار را نمیتوان در زمانی که توسط این نوع شرکتها تبلیغ میشود انجام داد . صرف نظر از اینکه آنها ادعا میکنند چه تجربه یا ابزاری دارند. سئو یک استراتژی بلند مدت است، بنابراین نمی توانید یک چارچوب زمانی برای آن تعیین کنید.
یک شرکت سئوی خوب در طول زمان برای ایجاد کیفیت و اعتماد یک سایت ارزشمند، با محتوای عالی و صفحات وب که موتورهای جستجو به آن اعتماد دارند، کار می کند. نسبت به هر شرکت سئویی که نتایج سئو داخلی را در یک بازه زمانی مشخص تضمین می کند، شک داشته باشید.
رتبه بندی های ناپایدار و بی ارزش
بدون کلمات کلیدی مناسب، رتبه بندی می تواند بی فایده باشد. عبارات مبهم بدون پیوست مخاطب واقعاً به رتبه بندی شما کمک نمی کند. حتی اگر برای عبارات یا کلمات کلیدی خاصی رتبه اول را داشته باشید، ممکن است ترافیکی دریافت نکنید زیرا آنها جستجو نمی شوند. مکان نیز بر رتبهبندی تأثیر میگذارد و میتواند آن را دوباره ترتیب دهد، که به ثبات رتبهبندی کلی کمک میکند.
رتبه ها در نوسان است. الگوریتم ها دائما در حال تغییر هستند. هیچ کس نمی تواند نتایج را کنترل کند. پیام اصلی: به عبارت "سئو تضمینی" اعتماد نکنید - این بیشتر به کسب و کار شما آسیب می رساند تا سود.