افزایش بازدید محتوا در اینستاگرام

فروشندگان و تولید کنندگان محتوا در شبکات اجتماعی بیش از هر چیزی به دنبال افزایش بازدید محتوا ها و محصولات خود هستند.

امروزه گران ترین چیزی که یک مخاطب در شبکات اجتماعی می تواند به ما بدهد توجه است که این توجه به وسیله دیده شدن افزایش میابد، به همین دلیل است که افزایش فالوور ارزان اینستاگرام  آن هم بصورت واقعی در شبکات اجتماعی خصوصا اینستاگرام انقدر مهم است.

در ادامه به شما بهترین و موثر ترین روش های افزایش بازدید در اینستاگرام را خواهیم گفت تا بدانید چگونه می توانید افزایش توجه و فروش را تجربه کنید.

 

اهمیت دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

موضوع دیده شدن  در اکسپلورر اینستاگرام اهمیت زیادی را برای افراد مختلف خصوصا صاحبان کسب و کارها دارد. زیرا در صورت دیده شدن است که محصول یا خدمات یک کسب و کار می تواند به فروش برسد.

با ورود به اکسپلورر بصورت همزمان محتوا های یک پیج توسط هزاران نفر دیده می شود. با کمترین زحمت و بدون پرداخت هزینه ای به اینستاگرام این اتفاق می‌افتد.

همچنین با ورود به اکسپلورر الگوریتم های اینستاگرام محتوا های شما را بیشتر از پیش بعنوان پست های پیشنهادی در قسمت posts نمایش می دهد. راه ورود به اکسپلورر اینستاگرام، تعامل بیشتر کاربران با پست های شما است.

 

راهکار های افزایش بازدید در اینستاگرام

برای افزایش بازدید در اینستاگرام راهکاری های متفاوتی وجود دارد. از خرید و استفاده از بازدید فیک تا افزایش فالوور ارزان اینستاگرام بصورت واقعی و ارگانیک و بیشتر کردن بازدید توسط آنان.

اما موثر ترین راه ها برای زیاد کردن بازدید در اینستاگرام راهکار هایی هستند که در زیر مطالعه می کنید:

تداوم در تولید محتوا

الگوریتم های اینستاگرام دائما پیج شما و کارهایی که برای آن انجام می دهید را اصطلاحا تِرَک می کنند. این بدین معنی است که فعالیت های پیج شما توسط اینستاگرام رصد می شوند. پس لازم است که تعامل شما و تولید محتوایی که انجام می دهید منظم و با تداوم باشد.

این کار باعث می شود که اینستاگرام شما را یک فرد تولید کننده محتوای منظم تلقی کند و بعد از گذشت مدت زمانی شما را بیش از افرادی که بصورت نامنظم تولید محتوا انجام می دهند در نتایج نشان دهد.

فعال کردن ریلز

همان­طور که می­دانید اینستاگرام همواره به دنبال ایده­های جذاب برای افزایش محبوبیت و فروش لایک واقعی ارزان میباشد که میان کاربران است؛ یکی از قابلیت های جدید و هیجان­انگیز این پلتفرم، اضافه کردن ریلز می­باشد که تاثیر زیادی در افزایش بازدید و افزایش لایک واقعی اینستاگرام دارد.

در صورتی که صاحب کسب وکار هستید و فکر می­کنید که قابلیت ریلز برای پیج شما هیچ کاربردی ندارد، باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید! اگر بخواهید با روش­های سنتی در فضای امروزی اینستاگرام به تولید محتوا بپردازید مخاطب، پیج شما را یک صفحه کسل­کننده و بدون جذابیت می ­بیند. بنابراین تجربه افزایش بازدید در گرو وفق دادن خودتان با آپدیت­های جدید این پلتفرم خواهد بود. به لطف این قابلیت جدید، شما می­توانید ویدیوهای کوتاه و جذابی از محصول یا خدماتی که ارائه می­دهید آماده کرده و به راحتی توجه مخاطب را جلب کنید.

برگزاری مسابقه

اگر می­خواهید علاوه بر افزایش بازدید، ارتباطی مؤثر و صمیمی با مخاطب داشته باشید بهترین راه­حل، برگزاری مسابقات اینستاگرام می­باشد. چنانچه این روش، درست و اصولی اجرایی گردد می­ تواند به سادگی مخاطب را درگیر کرده و او را برای پیوستن به مسابقه مجاب کند.

جالب است بدانید رشد صفحاتی که در تولید محتوا از ترفند برگزاری مسابقه استفاده می­کنند، در مقایسه با سایرین 70درصد بیشتر می­باشد! طراحی مسابقات جذاب، رشد پیج و به تبع آن شناخت و آگاهی کاربران نسبت به برند شما را به طرز شگفت­انگیزی افزایش خواهد داد.

cafemajazi.net