مشاور سئو کیست؟

خدمات مشاوره سئو شامل همه چیزهایی است که برای به دست آوردن درک بهتر از جایی که در نتایج جستجو قرار دارید، به کجا می توانید بروید و چگونه می توانید به آنجا برسید، نیاز دارید.در واقع شعار اصلی مشاورین سئو در نهایت این است که با سئو فروشت را افزایش بده! هر وب سایت متفاوت است، بنابراین هر طرح سئو نیز متفاوت است. در زیر لیستی از مواردی که خدمات مشاوره سئو توسط یک سئوکار یا یک شرکت سئو که می تواند بسته به اهداف شما شامل شود آورده شده است.


حسابرسی دقیق  سئو

استراتژیست‌های سئو و مشاور سئو، در وب‌سایت شما کاوش می‌کنند تا فرصت‌ها و زمینه‌های بهینه‌سازی موتورهای جستجو را پیدا کنند. ممیزی ها تمام جنبه های بهترین موارد برای سئو را پوشش می دهد، از جمله بهینه سازی درون صفحه، محتوا، بهینه سازی خارج از سایت، نشانه گذاری  HTML، بک لینک ها، ساختار سایت با طرحی برای بهینه‌سازی تگ‌های عنوان، توضیحات متا، اصلاح 404، لینک‌های شکسته و تنظیم سایت شما در رتبه‌بندی بالاتر و موارد دیگر.
تحقیق کلیدواژه و برنامه ریزی
برای ایجاد طرحی برای دستیابی به رتبه‌های برتر و افزایش ترافیک موتورهای جستجو،قبل از سفارش سئو شما مشاوران سئو  تحقیقات عمیقی در مورد کلمات کلیدی انجام می‌دهند تا تعیین کنند که کدام کلمات کلیدی برای هدف‌گیری منطقی‌تر هستند. کار با مشاغل در صنایع مشابه یا با طرح‌بندی سایت‌های مرتبط، به مشاورین سئو اجازه می‌دهد تا موارد عمل اثبات شده را ارائه دهند و آن ها را به یک مشاور سئو برجسته تبدیل کند.
نقشه راه برای موفقیت در سئو
پس از تکمیل ممیزی سئو، تیم ما طرحی را برای بهبود ترسیم می‌کند، با شروع آنچه که بیشترین تأثیر را در کوتاه‌ترین زمان خواهد داشت. نقشه راه ما اهداف شما و رتبه بندی کلمات کلیدی فعلی را در نظر می گیرد و شامل پروژه های سئو کوتاه مدت و بلند مدت می شود.

 

راهنمای پیاده سازی سئو

تیم ما سال ها تجربه نه تنها در توسعه استراتژی های موثر سئو، بلکه در پیاده سازی آنها بر روی انواع پلتفرم ها دارد. به عنوان بخشی از خدمات مشاوره سئو سایت ما، تیم ما با شما در اتخاذ بهترین شیوه ها برای پیاده سازی، توسعه راهنماها و منابع برای آموزش بقیه تیم شما، و ارائه پیشنهادهایی با پیشینه در مورد اینکه چرا باید آنها را در نظر بگیرید، کار خواهد کرد. ما همچنین تغییرات ایجاد شده را بررسی می‌کنیم، نشانه‌گذاری HTML را بررسی می‌کنیم، به توسعه محتوای آموزنده معتبر کمک می‌کنیم و نتایج کمپین سئو شما را نظارت می‌کنیم. هدف ما این است که تیم بازاریابی شما را توانمند کنیم تا هنگام افزودن هر چیزی جدید به سایت شما، بهترین شیوه های سئو را در نظر بگیرند. ما همیشه آماده پاسخگویی به سوالات در مورد هر موضوعی از سئو فنی گرفته تا راه‌های افزایش نرخ تبدیل شما هستیم.

تجزیه و تحلیل سئوی رقبا

اگر سئو برای شما مهم است، به احتمال زیاد برای رقابت شما مهم است. مشاوران سئو ما عمیقاً در مورد آنچه که رقبای برتر شما با سئو داخلی به خوبی انجام می‌دهند، کارهایی که انجام نمی‌دهند و اینکه چگونه می‌توانید از این اطلاعات برای سایت خود به بهترین شکل استفاده کنید، کاوش خواهند کرد. ما به تاکتیک‌های بهینه‌سازی داخل صفحه، کلمات کلیدی مورد نظر، استراتژی محتوای سایت و استراتژی بک لینک نگاه خواهیم کرد. از طریق تحقیقات ما، هدف ما مهندسی معکوس کاری است که رقبای شما انجام می دهد و فرصت هایی را برای رتبه بندی سایت شما بالاتر از آنها کشف می کند. از کارهای عملی برای تقویت حضور آنلاین شما تا استراتژی های پیشرفته تر مانند نمایه سازی معنایی پنهان (LSI)، گزارش ما نحوه رشد کسب و کار آنلاین را به هم می زند.


حسابرسی بک لینک

یک نمایه بک لینک می تواند یک سایت را ایجاد یا خراب کند. در سئو خارجی با استفاده از ابزارهای مختلف، پروفایل بک لینک شما را تجزیه و تحلیل می کنیم تا مشخص کنیم که آیا به رتبه بندی شما کمک می کند یا آسیب می رساند. سپس ما طرحی برای اصلاح، بهبود و ایجاد پیوندهای موجود شما برای کمک به بهینه سازی موتور جستجوی شما ایجاد خواهیم کرد. ما همچنین این سرویس را بر اساس نظارت مستمر ارائه می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا نمایه بک لینک شما را در وضعیت خوبی نگه داریم، زیرا گوگل الگوریتم خود را به‌روزرسانی می‌کند و تغییراتی را در نحوه تأثیر نمایه بک لینک شما بر رتبه‌بندی شما ایجاد می‌کند.


لینک سازی با کیفیت بالا

هنگامی که تیم ما لینک های ورودی و نمایه بک لینک شما را بررسی کرد، فرصت های منحصر به فرد و مرتبط ایجاد لینک برای سایت شما را بررسی خواهیم کرد. در هر کمپین ایجاد لینک، مشاوران سئوی ما برای بک لینک های با کیفیت تلاش می کنند، نه تعداد زیادی لینک با کیفیت پایین. ما صنعت، خدمات و فرصت‌های شما را برای طرح‌بندی یک پلن لینک‌سازی و کمک به اجرا در نظر می‌گیریم. درباره خدمات ساخت لینک سئو ما بیشتر بیاموزید.


مشاوره طراحی مجدد وب سایت

اگر قصد دارید سایت خود را دوباره طراحی کنید، به یک شرکت سئو نیاز دارید. طراحی مجدد بسیار فراتر از بصری است و فرصتی عالی برای ایجاد بهترین شیوه های سئو تکنیکال است. اگر کسب‌وکار شما درگیر طراحی مجدد است یا در نظر دارد، مشاوران سئو ما بازخورد طراحی بصری، توصیه‌های تبدیل، بررسی ساختار سایت شما، بررسی محتوا، ارائه بهینه‌سازی اساسی در صفحه و شناسایی همه تغییر مسیرهایی را که برای حفظ تجربه کاربر نیاز دارید، ارائه می‌کنند. بک لینک ها و رتبه بندی ها وارد کردن یک شرکت مشاوره سئو در طول طراحی مجدد می تواند از اشتباهات فاجعه بار سئو جلوگیری کند که می تواند شما را در ترافیک و رتبه بندی به عقب براند. هدف ما ایجاد یک حضور آنلاین خوب برای کسب و کار شما است.

پیشنهاد می کنم مقاله شرکت سئو در تهران را هم مطالعه کنید.

گزارش ماهانه عمیق

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های یک کمپین سئو موفق، ارزیابی نتایج و تطبیق برنامه‌ها با گرایش‌های جدید سئو، به‌روزرسانی‌های الگوریتم گوگل و فرصت‌های جدید است. برای کمک به شما برای اینکه ببینید چگونه داده‌هایتان به نتایج تبدیل می‌شوند، گزارشی ماهانه از معیارهای عملکرد کلیدی خود، کارهایی که برای شما انجام داده‌ایم، مشاهدات ما و برنامه ماه‌های بعد دریافت خواهید کرد. شفافیت بخش بزرگی از خدمات مشاوره سئو ما است و هدف ما این است که به شما درک درستی از اینکه کجا هستید، چه کاری انجام می‌دهیم، و در آینده چه برنامه‌ای داریم، ارائه دهیم. پس از دریافت گزارش شما، مشاورین سئوی ما با شما جلسه ای را برای بررسی گزارش و برنامه های ماه بعد برگزار می کنند.پس حتما در نظر داشته باشید که قبل همکاری با یک مشاور قبل از آن نمونه کار سئو آن شخص را با دقت بیشتری بررسی کنید که چه نوع گزارش هایی به شما در آینده ارائه خواهد داد.