چطور سریع تر سئو را یاد بگیریم؟

یادگیری سئو ممکن است یک کار دلهره آور به نظر برسد. این یک موضوع پیچیده است، و اطلاعات نادرست زیادی وجود دارد. با این حال، هر کسی می تواند آن را با زمان، تلاش و برنامه مناسب یاد بگیرد. به خواندن راهنمای ما در زمینه یادگیری اصول سئو ادامه دهید.

سئو دقیقا چیست؟

اصطلاح SEO مخفف "بهینه سازی موتور جستجو"  است. ممکن است زمانی که مردم چیزها یا خدمات مرتبط با سازمان شما را جستجو می کنند، به فکر بهبود وب سایت خود باشید تا در گوگل، بینگ و موارد مشابه بیشتر نمایش داده شود. هرچه صفحات شما در نتایج جستجو بیشتر دیده شوند، احتمال دیده شدن کسب و کار شما و جذب مشتریان جدید و فعلی بیشتر می شود.

تخصص های سئو

1.سئو آن پیج یا سئو داخلی

این احتمالاً نوعی از سئو است که شما به آن عادت کرده اید. سئو داخلی یا آن پیج شامل همه چیزهایی است که بازدیدکنندگان هنگام بازدید از وب سایت شما مشاهده خواهند کرد. این، در بیشتر موارد، مستلزم محتوا است.


2.سئو آف پیج یا سئو خارجی

تعریف سئوی خارجی کمی چالش برانگیزتر است. اولین و شاید مهم ترین جزء سئو خارجی، توسعه لینک است. این جزء ضروری سئو و یکی از چالش برانگیزترین ها است. برقراری ارتباط با سایت شما به افزایش ترافیک کمک می کند و به گوگل می گوید که دیگران برای مطالب شما در اینترنت ارزش قائل هستند و سایت شما معتبر است.

 

3.سئو تکنیکال یا سئو فنی

برسی فنی یا سئو تکنیکال را زیرمجموعه ای از سئو داخلی می دانند، اما ما در اینجا آن را جداگانه بررسی می کنیم. به طور خلاصه، سئوی فنی به ویژگی‌های درون صفحه مرتبط است، و به آنچه در پشت صحنه اتفاق می‌افتد توجه دارد. شما نمی توانید سئوی فنی را بدون ابزارهای سئو انجام دهید.

 

4. سئو محلی

در حالی که بسیاری از کسب و کارها به صورت آنلاین فعالیت می کنند، بسیاری از شرکت ها حضور فیزیکی دارند که در آن مشتریان ممکن است پیدا شوند. اگر مشتریان از در بیرون نیایند، درآمدی کسب نمی کنید. در نتیجه، هنگام انجام سئو، مهم است که این را در نظر داشته باشید.
اگر غریزه اولیه شما این است که به جای SEO باید "ASO" نامیده شود، لطفا با من همراه باشید.

 

5. جایگزین های گوگل و بینگ

جایگزین هایی برای گوگل و بینگ وجود دارد. هر روز، اپ استور اپل و پلی استور گوگل ترافیک زیادی دریافت می کنند. و اگر برنامه ای دارید، باید تمام تلاش خود را بکنید تا مطمئن شوید که برای افرادی که در آن فروشگاه ها به دنبال آن هستند قابل مشاهده است.

 

6. بهینه سازی موتور جستجوی یوتیوب

سئوی یوتیوب نوع خاصی از بهینه سازی است، شبیه بهینه سازی فروشگاه اپلیکیشن، اما ممکن است به میزان قابل توجهی بر حجم ترافیک شما تأثیر بگذارد. بسیاری از مردم نمی‌دانند که یوتیوب یکی از محبوب‌ترین موتورهای جستجو در سراسر جهان است و به دست آوردن یک موقعیت برتر برای جستجوی محبوب در آنجا ارزش طلا را دارد.

 

مزایای سئو

1 .هدف سئو ترافیک با کیفیت بالا است

افرادی که فعالانه به دنبال دانش در مورد بخش ها، کالاها و خدمات شما هستند، به احتمال زیاد مخاطب هدف شما خواهند بود.

2 .نیازی به پرداخت هزینه برای تبلیغات ندارید

اگر صفحه‌ای را ایجاد کرده‌اید که یک موتور جستجو فکر می‌کند ارزش آن را دارد که به کاربرانش اشاره کند، ممکن است پس از در دسترس قرار دادن رایگان سایت شما، ماه‌ها (یا حتی سال‌ها) بازدیدکننده داشته باشد.

3 .سئو بیشتر از PPC بازدید دارد

برای درک اینکه چرا! به احتمال زیاد به این دلیل است که مصرف کنندگان به الگوریتم گوگل ایمان دارند .در نتیجه، افراد به سایت هایی مراجعه می کنند که موتور جستجو آنها را با بالاترین کیفیت رتبه بندی کرده است.

 

نتیجه

اکثر مردم به سئو،در قرار دادن کلمات کلیدی وب سایت فکر می کنند. در حالی که این یک جزء ضروری سئو است، چیزهای بیشتری در آن وجود دارد. در حقیقت، فقط یک نوع سئو وجود دارد. شش تاکتیک سئوی این مقاله ممکن است به رتبه سایت شما برای کلمات کلیدی مورد نظر شما کمک کند. شما از همه آنها استفاده نخواهید کرد، اما دانستن اینکه چگونه رتبه خود را ارتقا دهید همیشه یک امتیاز مثبت است. اگر به دنبال یادگیری سئو هستید یا می خواهید سو را حرفه ای آموزش ببینید، تعداد زیادی ویدیو، وبلاگ و مقاله از طریق اینترنت وجود دارد.