سئو محلی یا لوکال چیست؟

خدمات سئو محلی یک استراتژی محلی است که بخشی از سئو و بهینه سازی سایت است و به کسب و کارهای محلی کمک می کند تا در صفحات نتایج موتور جستجوی محلی رتبه بالاتری کسب کنند تا به مصرف کنندگان کمک کند محصول یا خدمات خود را پیدا کنند. این برای مشاغلی که در یک منطقه جغرافیایی خاص فعالیت می کنند بسیار حیاتی است، زیرا به آنها اجازه می دهد تا مشتریان بالقوه ای را که به دنبال خدمات در منطقه خود هستند، هدف قرار دهند.
خدمات سئوی محلی می تواند برای مشاغل محلی بسیار مفید باشد. آنها می توانند به بهبود دید کسب و کار آنلاین کمک کنند، که می تواند منجر به مشتریان بیشتر و افزایش فروش شود. خدمات سئوی محلی همچنین می تواند به بهبود نرخ کلیک وب سایت کمک کند، که می تواند منجر به بازدیدکنندگان بیشتر از وب سایت شود.
سئوی محلی یک ابزار بازاریابی ضروری برای شرکت هایی است که می خواهند مشتریان جدیدی را جذب کنند، زیرا 90 درصد مشتریان خدمات محلی را به صورت آنلاین جستجو می کنند.
جستجوی محلی یک راه عالی برای کشف کسب و کار شما است. به گفته گوگل، 46 درصد از تمام جستجوها برای محصولات یا خدمات محلی است، به این معنی که اگر سئوی محلی انجام نمی دهید، احتمالاً تعداد زیادی از مشتریان بالقوه را از دست خواهید داد.
برای استفاده بیشتر از انجام خدمات سئو، کسب و کارها باید نحوه عملکرد سئو محلی را بدانند. یک کمپین سئوی محلی بر اساس چندین عامل مختلف از جمله وب سایت کسب و کار، کلمات کلیدی استفاده شده و مکان کسب و کار است.

کدام نوع کسب و کار به خدمات سئوی محلی نیاز دارد

رستوران ها، کلوپ ها، کافه ها، املاک، متخصصان مراقبت های بهداشتی، سالن های ورزشی، هتل ها، خشکشویی ها، فروشگاه های حیوانات خانگی، مراقبت های دامپزشکی، مدارس، حسابداران، وکلا، دندانپزشکان

خدمات سئوی محلی

مشاغل در صنعت ساختمان  مانند نقاش، لوله کش، برق، سازندگان، کاشی کاری، بتن ریزی و غیره
بهینه سازی موتورهای جستجوی محلی یک فعالیت بازاریابی حیاتی برای کسب و کارهایی است که دارای موقعیت فیزیکی هستند و می خواهند مشتریان محلی بیشتری را جذب کنند. این گزینه در کنار سئو خارجی می تواند در کمک به کسب و کارها در رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو SERP بسیار موثر باشد، جایی که مشتریان بالقوه از قبل به دنبال محصولات یا خدمات شما هستند.
حتی مشاغل بدون مکان فیزیکی نیز می توانند از کمپین سئوی محلی بهره مند شوند. با بهینه سازی وب سایت و حضور آنلاین خود برای جستجوی محلی، می توانید مطمئن شوید که کسب و کار شما توسط مشتریان بالقوه ای که در جستجوی نوع محصول یا خدمات شما هستند، صرف نظر از موقعیت مکانی آنها، پیدا می شود.

محصول و خدمات خود را فهرست کنید

یک صاحب کسب و کار باید تمام محصولات و خدمات خود را قبل از اعمال بهینه سازی موتورهای جستجو در وب سایت خود فهرست کند. این به این دلیل است که بهینه سازی موتورهای جستجو یک فعالیت یکبار مصرف نیست، بلکه یک فرآیند مداوم است که برای دستیابی به نتایج خوب باید حفظ شود. بهترین راه برای حفظ سئوی خوب این است که وب سایت خود را با محتوای تازه و مرتبط که شامل کلمات کلیدی شما باشد به روز نگه دارید.

خدمات سئوی محلی

همچنین داشتن لیستی از محصولات و خدمات، هدف قرار دادن کلمات کلیدی خاص مرتبط با کسب و کار شما را آسان تر می کند. وقتی صحبت از سئو به میان می آید، اکثر صاحبان کسب و کار اشتباه می کنند که کلمات کلیدی زیادی را هدف قرار می دهند، که می تواند تأثیر منفی بر رتبه وب سایت آنها بگذارد.
مهم است که مجموعه خاصی از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما و محصولات و خدمات آن را هدف قرار دهید. این به شما کمک می کند تا به نتایج بهتری از کمپین سئوی محلی خود برسید.

 

تحقیقات کلمات کلیدی را برای سئوی محلی انجام دهید

وقتی صحبت از سئوی محلی می شود، یکی از مهم ترین جنبه های استراتژی شما در سئو داخلی، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. شما می‌خواهید مطمئن شوید که کلمات کلیدی مرتبط با تجارت، محصول یا خدمات شما و حجم جستجوی خوبی را هدف قرار می‌دهید.
مطمئن شوید که کلمات کلیدی را هدف قرار نمی دهید که هیچ کس به دنبال آن نیست. انجام این کار فقط وقت و تلاش شما را هدر می دهد. در عوض، روی کلمات کلیدی و عباراتی که مختص کسب و کار شما هستند تمرکز کنید. این به شما کمک می کند تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید و ترافیک مرتبط بیشتری را به ارمغان بیاورید.
می‌توانید از ابزارهای مختلفی برای کمک به تحقیق کلمات کلیدی خود استفاده کنید، از جمله

وقتی صحبت از سئوی محلی می شود، مهم است که کلمات کلیدی مرتبط را هدف قرار دهید.