راهکار مناسب برای افزایش لایک در اینستاگرام

همان­طور که می­دانید این روزها استفاده از شبکه­های اجتماعی مانند اینستاگرام، برای افراد زیادی تبدیل به یک عادت شده است؛ به طوری که زمان زیادی در روز را صرف گشت و گذار در این پلتفرم محبوب می­­کنند. علاوه بر این، بخش زیادی از این افراد دارای کسب و کار در صفحات اینستاگرام بوده و در تلاش هستند تا با جذب فالور و افزایش لایک واقعی اینستاگرام درآمد خود را افزایش دهند.

البته کسب درآمد در فضای اینستاگرام، نیازمند مهارت و بالا بردن اطلاعات در زمینه تعامل با مخاطبان می­باشد. افزایش فالوور ارزان اینستاگرام از طریق پلتفرم های معتبر و قابل اعتماد انجام می پذیرد. ارتباط مؤثر با بازدیدکنندگان میسر می­گردد و بنابراین لازم است راهکار جذب مخاطب را بدانید تا در نهایت، با افزایش محبوبیت و جلب اعتماد افراد به درآمد برسید. در این مطلب به این راهکار های ضروری پرداخته ایم پس با ما همراه باشید.

تولید محتوا

یکی از اساسی­ترین فاکتورهای رشد پیج در اینستاگرام، تولید محتوای جذاب است. به ویژه کسانی که دارای کسب و کار در این فضا هستند باید توجه داشته باشند که تهیه عکس، فیلم و محتوای باکیفیت بسیار ضروری می­باشد. در صورت عدم اهمیت به این فاکتور مهم، رشد و پیشرفت چندانی در صفحه اینستاگرام حاصل نخواهد شد. امروزه دیگر تبلیغات با روش­های قدیمی تاثیر چندانی بر مخاطب نخواهد داشت و لازم است تا به کمک شیوه­های جدید مانند: بازاریابی محتوا، کاربران را به بازدید از صفحه کسب و کارتان ترغیب نمایید.

نسبت محتوای فروش ­محور و تعاملی

یکی از نکات مهم برای افزایش لایک در اینستاگرام، توجه به نوع محتوایی است که در اختیار مخاطبان قرار می­دهید. در واقع نسبت محتوای تعاملی و فروش­­محور باید مورد بررسی قرار بگیرد. گاهی اوقات در فضای اینستاگرام با صفحاتی مواجه می­شویم که تنها به فروش محصول مورد نظر تاکید داشته و اهمیتی به ایجاد ارتباط مؤثر با مخاطب ندارند! فراموش نکنید که بسیاری از افراد تنها برای سرگرمی به اینستاگرام سر می­زنند. بنابراین ضروری است که 80 درصد محتوایی که تولید می­کنید تعاملی بوده و تنها 20 درصد آن فروش­محور و تبلیغاتی باشد.

cafemajazi.net