ترفندهایی برای وایرال شدن در اینستاگرام

وایرال شدن در اینستاگرام یکی از مواردی است که هرشخصی به آن، علاقه دارد. اما برای دیده شدن در اینستاگرام، چه اقداماتی باید انجام داد؟ وایرال شدن چه تاثیری در رشد پیج دارد؟ خرید فالوور اینستاگرام ارزان تاثیری در این موضوع دارد؟ همه اینها سوالاتی هستند که در ادامه به هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

وایرال شدن در اینستاگرام چیست؟

من مطمئن هستم که شما نمی خواهید در اقیانوسی از پستهای اصلی اینستاگرام گم شوید. ایجاد محتوای منحصر به فرد و اصلی شما را از افراد دیگر متمایز میکند و شانس شما را برای وایرال شدن در اینستاگرام دو برابر می‌کند. کند. اکنون، حتماً از خود میپرسید که چگونه؟

همه در صفحات و پروفایلهای اینستاگرام خود محتوای مشابهی ایجاد میکنند، این امر موجب میشود اصالت خود را از بین ببرند. تا زمانی که شخصیت خود را منعکس میکنید و محتوای اصلی ایجاد میکنید، بازدیدکننده بالایی دارید. برای مدتی فراموش کنید که اینستاگرام یک پلتفرم تجاری است و آن را بوم نقاشی خود در نظر بگیرید. چیزی بسازید که شما را با بینندگانتان مرتبط کند زیرا برند شما را جهانیتر میکند.  معتبر باشید و احساسات خود را به خوبی بیان کنید.

می‌توانید روال کاری، یک روز از زندگی‌تان، پیامی انگیرشی یا هر چیزی که داستانی درباره‌ شما دارد را به اشتراک بگذارید. انسانها موجوداتی احساسی هستند، ما بیشتر از اینکه از منطق خود استفاده کنیم، با احساسات خود ارتباط برقرار میکنیم، بنابراین از آن به نفع خود استفاده کنید تا داستانی بدیع و الهام بخش بگویید. داستان‌های جالب توجه، مخاطب را افزایش می‌دهد. اینستاگرام به‌عنوان یک پلتفرم بصری،  تصاویر و ویدیوها را تقویت می‌کند، بنابراین از آن‌ها برای گفتن داستان‌های کوچک و هدفمند استفاده کنید. ممکن است کمی طول بکشد تا یک داستان هدفمند را کشف کنید، اما ارزش تلاش را دارد. اما چه ترفندهایی برای وایرال شدن در اینستاگرام وجود دارد؟

معرفی۱۰ ترفند وایرال شدن در اینستاگرام

در بررسی معرفی۱۰ ترفند وایرال شدن در اینستاگرام مواردی که بسیار حائز اهمیت است در اینجا آورده شده است که به شرح زیر است:

۱.شناسایی مخاطبین موردنظر

۲.ایجاد تولیدمحتوایی خاص

۳.افزایش تعامل و ارتباط با کاربران

۴.ایده پردازی در رابطه با موضوعی خاص

۵.بررسی و تجزیه و تحلیل ایدهها

۶.برگزاری مسابقات جذاب در اینستاگرام

۷.استفاده از عکسهای باکیفیت

۸.کمک گرفتن از اینفلوئینسرها

۹.استفاده از تبلیغات متعدد

۱۰.ایجاد محتواهایی مخاطب پسند

مهم ترین مزایای وایرال شدن در اینستاگرام

در اینجا مهم‏ترین مزایای وایرال شدن در اینستاگرام آورده شده که شامل:

هزینه های تبلیغاتی کمتر

از آنجایی که محتوای وایرال شده توسط کاربران به اشتراک گذاشته میشود، لذا نیازی به بودجه تبلیغاتی قابل توجهی ندارد. اگر بتوانید محتوای خود را انتخاب و توسط مخاطبان خود به اشتراک بگذارید، بخش عظیمی از پول تبلیغات را پس انداز خواهید کرد و در عین حال به سرعت به توسعه برند خود میپردازید. این همچنین میزان موفقیت محتوای شما را بهبود میبخشد!

رشد سریع

رشد کسب و کار در بیشتر موارد کند است، اما بازاریابی این شانس را افزایش می‏دهد. وایرال شدن موجب میشود برندهای کوچک از خواب بیدار شوند تا سفارشات مادام العمر خود را دو یا سه برابر کنند. با رشد سریع، تولید و فروش هم سریع است.

قرار گرفتن در معرض جریان اصلی

وقتی پست‌ها وایرال می‌شوند و افزایش بازدید واقعی ارزان اتفاق می‌افتد، محصولات برجسته راه خود را به رسانه‌های اصلی باز می‌کنند. این امر منجر به افزایش چشمگیر توسعه برند میشود. وقتی رسانه‌های بزرگ‌تر مطلبی را انتخاب می‌کنند، رسانه‌های کوچک‌تر هم همین کار را می‌کنند و چرخه تکرار و تبلیغ را ادامه می‌دهند.

  1. مخاطب خود را بشناسید. اگر می‏خواهید مخاطبان محتوای شما را به اشتراک بگذارند، باید آن را جالب بدانند. دانستن اینکه چه چیزی با مخاطبان شما ارتباط نزدیکی دارد (و چه چیزی ندارد) کلید ایجاد محتوایی است که در بهبود کسب و کار شما موثر است.
  2. سریع فکر کنید. در رابطه با فرایند وایرال شدن، هر چه سریعتر به اصل مطلب برسید توسعه برند و تجارت شما سریعتر انجام خواهد شد. شما باید کاربران بیشتری را جذب کنید تا پست‏های شما بیشتر دیده شوند. هرچه کاربران بیشتری محتوای شما را بدون پیمایش و مقدمه بازدید کنند، به اشتراک گذاری بیشتری خواهید داشت.
  3. نظرات را فعال کنید. برقراری ارتباط و تعامل با دیگران باعث افزایش وایرال شدن در اینستاگرام میشود.

 

از کجا می‌توانیم افزایش فالوور ارزان اینستاگرام داشته باشیم؟

شما می‌توانید برای افزایش فالوور ارزان اینستاگرام از راه های مطمئنی اقدام کنید. در این صورت شما می‌توانید، سراغ سایت‌های قابل اعتمادی مثل کافه مجازی بروید. چرا که می‌توانید از طریق این سایت، در اینستاگرام وایرال شوید.

منبع: cafemajazi.net