آموزش ساخت تقویم محتوایی در اینستاگرام

تقویم محتوایی یکی از مواردی است که برای نظم و برنامه‌ریزی، از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین تقویم محتوایی برای موارد مختلفی مثل اینستاگرام، تلگرام، سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود. اما آموزش ساخت تقویم محتوایی در اینستاگرام چگونه است؟ این موضوع چه اهمیتی دارد؟ در ادامه به بررسی این سوالات در خصوص خرید و فروش فالوور واقعی اینستاگرام می‌پردازیم.

اهمیت داشتن و تدوین تقویم محتوایی

داشتند یک تقویم محتوایی باعث صرفه‌جویی در انرژی می‌شود. به‌گونه‌ای که داشتن یک تقویم محتوایی و مشخص کردن هر چیز مثل زمان تحویل محتوا یا موضوع آن مانع از بین رفتن وقت در روز می‌شود و به تیم و گروه شما کمک می‌کند تا با تمرکز بیشتری به تولید محتوا بپردازید. با داشتن یک تقویم محتوایی می‌توانید بهره‌وری خود را بالا ببرید و مشخص کردن همه‌چیز به‌صورت دقیق و جزئی سبب می‌شود تا با تعیین یک‌زمان مشخص در هر محتوا و زمان‌بندی در ذهنتان تمام‌کارها در همان تایم معلوم تولید شوند و به مشتری یا پیچ تحویل داده شوند.

 استفاده از یک تقویم محتوا سبب می‌شود تا از آینده و حال، یک تصویر کلی داشته باشید و برای مناسبت‌های خاص برنامه‌ریزی کنید. زیرا مناسبت‌های خاص نیازمند تولید محتواهای خاص می‌باشند تا بازدهی بالاتری نیز داشته باشند. با داشتن یک ایده مناسب می‌توانید یک محتوای خوب در هرکدام از مناسبت‌های خاص تولید نمایید. برای اینکه بتوانید به‌صورت تیمی به فعالیت بپردازید و همکاری تیمی موفقی داشته باشید آموزش ساخت تقویم محتوایی در اینستاگرام بسیار ضروری و دارای اهمیت می‌باشد. یکی دیگر از اهمیت‌های تقویم محتوایی این است که از متن‌ها و محتواهای تکراری جلوگیری می‌کند و به ما نشان می‌دهد چه محتوایی در چه زمانی تولید و منتشرشده است. با این تقویم محتوایی هیچ‌کدام از محتواها از یاد شما نخواهند رفت و از نوشتن و تولید محتواهای تکراری نیز جلوگیری خواهد شد.

نکات مهم و راهنمایی برای ساخت یک تقویم محتوایی مناسب

در آموزش ساخت تقویم محتوایی در اینستاگرام برای خرید و فروش لایک واقعی ارزان باید توجه کنید که برای داشتن یک تقویم محتوایی خوب و مناسب در اولین مرحله، باید اهدافی را که در یک ماه برای خود دارید مشخص نمایید و سپس برای خود یک برنامه واحد بسازید تا نصف راه ساخت تقویم محتوایی را پشت سر گذاشته باشید. هدفی که در میان تمام گروه مشترک می‌باشد، انتشار و ساختن محتوا در یک‌زمان معین و قبل از انتشار محتوای ساخته ‌شده باشد، ساختن زود هنگام محتوای درخواست شده سبب رشد کسب‌وکار آنلاین ما خواهد شد.

اهمیت تولید محتوا با سود بالا

اگر اهداف مشخص‌شده در راستای اهداف تجاری ما باشند می‌توانیم محتواهایی با سوددهی بالا تولید نماییم. اهدافی که بیان می‌شود برای تولید محتوا و آنچه در ذهن شما است باید کاملاً واضح و مشخص باشد و برای اجرای آن باید برنامه دقیقی داشته باشید. البته برای داشتن محتوایی خوب و مناسب برای بازدهی بالا اهداف کوتاه‌مدتی نیز وجود دارد که باید آن‌ها را نیز انجام دهید تا بتوانید یک محتوای مناسب را بسازید. برای نمونه می‌توانیم محتوایی را که در حال تولید آن هستید اشاره ‌کنیم. محتواهایی که تولید می‌شود در چه زمانی و چقدر است و باید محتوا حول محور چه موضوعاتی ساخته یا نوشته شود. فالورهایی که هدفمند هستند نیز، در بالا بردن بازدهی پیچ و کسب‌وکار می‌توانند بسیار کمک کنند و کارساز باشند زیرا هدف بعضی از صفحاتی که تنها محتوا تولید می‌کنند داشتن فالوور هدفمند است تا بتوانند آن‌ها را تبدیل به مشتری کنند.

شما با استفاده از یک تقویم محتوایی می‌توانید مشخص نمایید در یک ماه با جذب هزار فالوور هدفمند، محتوایی تولید کنید که در محور بازدهی و جذب فالوور باشد. یکی دیگر از اهداف کوتاه‌مدت از آموزش ساخت  تقویم محتوایی در اینستاگرام مربوط به بازدید از پیچ است و با استفاده از این تقویم، می‌توانید مشخص کنید در ماه فالوور خود را به چه مقدار برسانید تا کیفیت کار و محتوای خود را افزایش دهید. این هدف می‌تواند برای پیج‌های تازه تاسیس که به تولید محتوا می‌پردازند نیز، کارایی داشته باشد.

مشارکت کاربران

در بعضی از پیج‌های اینستاگرامی که تولید محتوا انجام می‌دهند مشاهده‌ شده است که اگرچه تعداد فالوور بالایی دارند اما میزان تعامل افراد در این پیج‌ها بسیار پایین است. در وجود مشاهده چنین حالتی باید به هدف‌گذاری بپردازید و با تولید محتوای جدید و جذاب بتوانید تعامل افراد پیچ خود را به میزان مناسب ارتقا دهید.

بالا بردن فروش محصول با ارائه دادن خدمات

یکی از اهداف بلند یا کوتاه‌مدتی که می‌توانند میزان تعامل افراد را در پیج شما بالا ببرند افزایش فروش و ارائه خدمات به مخاطبان است که اگر شما یک صفحه با سابقه بلندمدت دارید باید سابقه فروش خود را بالاتر ببرید و برای خود مشخص نمایید که با تولید محتوا از یک پست صد مشتری برای خرید جذب نمایید. شما می‌توانید با انجام برنامه‌ریزی برای اهدافی که دارید آن اهداف را در تقویم محتوایی خود ثبت کنید. این کار باعث می‌شود معیارهای موفقیت شما بیشتر از قبل شده و بررسی معیارهای موفقیت راحت‌تر و آسان‌تر شود. با توجه به این موارد، آموزش ساخت تقویم محتوایی در اینستاگرام اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

تصمیم‌گیری برای محتوا

با داشتن یک تقویم محتوایی مطلوب می‌توانید نقشه راه خود را برای رسیدن به موفقیت رسم نمایید. داشتن تقویم محتوایی روشی است که باعث می‌شود محتواهای تولید شده برای شما حکم برندسازی را داشته باشد و در نتیجه فروش محصول بیشتر شود. بهتر است بدانید شما همیشه احتیاج به یک محتوایی دارید که جدید و به‌روز شده باشد. همیشه سعی کنید فهرستی از محتواهایی که مربوط به شغل و حرفه شما است را یادداشت نمایید.

دسته‌بندی یک محتوا در اینستاگرام

افرایش فالوور ارزان اینستاگرام اقدامی است که برای صفحه اینستاگرام انجام می‌شود. برای پیج تازه تاسیس خود و برای تولید محتوا برای ایجاد کسب‌وکار در اینستاگرام بهتر است از پست‌های وبلاگ و پست‌های آموزشی استفاده نمایید. به تبلیغ محصولات و کسب‌وکارتان بپردازید، داشتن انگیزه برای پیشرفت پیج شما بسیار مهم است زیرا با تلاش می‌توانید به بهترین نحو پیج خود را برای کسب‌وکار اینترنتی رشد دهید. هرگز مناسبات و روزهای خاص تقویم را فراموش نکنید زیرا در این روزها بازیدهای شما از تولید محتوایی که انجام داده‌اید افزایش خواهد یافت و محتوایی که از طرف کاربران دیده می‌شود باید جذاب و مورد پسند باشد و بتواند این افراد را به خرید محصول ترغیب نماید.

 بهتر است در اوایل کار خود رویدادها و مناسبت‌های خاص را به اشتراک بگذارید تا افراد بیشتری به پیج شما جذب شوند. با استفاده از این دسته‌بندی که به آن اشاره شد و استفاده از کلمات کلیدی مناسب کسب‌وکارتان، می‌توانید در رتبه برتر قرار گیرید و بازدید بالاتری داشته باشید. با این حساب،  آموزش ساخت تقویم محتوایی در اینستاگرام از ضروری‌ترین کارها است.

منبع: cafemajazi.net