نکات مهم سئو خارجی

حتی اگر ما در عصر ارتباطات متقابل پیشرفته زندگی می کنیم که در آن حضور آنلاین برای موفقیت یک تجارت بسیار مهم است، بسیاری از سازمان ها هنوز در مورد استفاده از اینترنت به نفع خود بسیار عقب هستند. طبق تحقیقات ، تقریباً نیمی از مشاغل کوچک حتی یک وب سایت ندارند و آنهایی که در بهینه سازی مناسب آن برای مخاطبان موبایل ناکام هستند.
علاوه بر این، بسیاری از کسب‌وکارهایی که حضور آنلاین دارند، صرفاً بر روی وب‌سایت خود برای جذب ترافیک و ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار تمرکز می‌کنند و تمایل دارند سایر مکان‌های احتمالی را برای افزایش دسترسی و دید خود نادیده بگیرند. یکی از این جایگزین‌ها، بهینه‌سازی موتورهای جستجوی خارجی، در صورت موفقیت، می‌تواند تأثیر زیادی بر ترافیک و درآمد شما داشته باشد. در حالی که بسیاری از افراد سئوی خارجی را با لینک سازی مرتبط می دانند، اما فراتر از آن است.
سئوی خارجی اساساً به گوگل می‌گوید که دیگران در مورد وب‌سایت شما چه فکری می‌کنند و می‌تواند به شما کمک کند تا با افزایش دیده شدن شما و وادار کردن دیگران به نام تجاری شما و لینک دادن به محتوای شما، در زمینه خود به یک مرجع تبدیل شوید. در اینجا چندین راه برای ایجاد سئو خارجی وجود دارد.

 

1. لینک‌ها را از دامنه های با کیفیت بالا به دست آورید

اگر می‌توانید فقط بر یک فعالیت خارج از سایت تمرکز کنید، آن باید ایجاد لینک باشد. گوگل اخیراً فاکتورهای برتری را که در رتبه بندی صفحات وب به آن‌ها نگاه می‌کند و فاکتور شماره 1 لینک ها هستند را اعلام کرد. برخی از روش‌های خوب برای به دست آوردن پیوند عبارتند از ارسال مهمان در سایت‌های معتبر ،ارسال به فهرست‌های راهنما با کیفیت بالا، یا دریافت پیوندهای .edu 

 

2. اول کار خود را انجام دهید

اشتباه رایجی که ناشران مرتکب می شوند این است که محتوا تولید می کنند و سپس تلاش می کنند تا سایت های دیگر را به محتوای آنها پیوند دهند. یک راه موثر برای ایجاد سئوی خارجی، این است که قبل از انتشار محتوای خود، ارتباط خود را انجام دهید. نه تنها قبل از انتشار بازخورد عالی دریافت خواهید کرد، بلکه مطمئن خواهید شد که سایت‌های مرتبط و باکیفیت در زمان انتشار به محتوای شما پیوند داده می‌شوند.

 

3. صفحات خود را بهبود بخشید

وقتی اکثر مردم مقالات سئو خارجی را مطالعه می کنند، بلافاصله به فکر لینک سازی می افتند. با این حال، بسیاری از مردم از رویکرد بی رحمانه برای ساخت لینک (گدایی، مزاحمت و خرید) استفاده می کنند. در عوض، صفحات خود را بهبود ببخشید. ایجاد صفحات بهتر می تواند باعث شود افراد به آنها لینک دهند. در حالی که بهبود صفحات ضروری است، اما همیشه کافی نیست. هنگامی که صفحات بهتری ایجاد کردید، آنها را بازاریابی کنید!

 

4. ایجاد احساسات مثبت برای برند

سئوی خارجی درباره ایجاد احساسات مثبت خالص برای برند است. با تولید محتوای منحصر به فرد که حول مخاطبان و برند شما می چرخد، آن را مثبت نگه دارید. در حین ایجاد ارتباط با اینفلوئنسرها و سرویس‌های سازگار، با ایجاد حضور پاسخگو در رسانه‌های اجتماعی، و مشارکت در انجمن‌ها و وبلاگ‌ها، مخاطبان خود را در نظر داشته باشید.

 

5. از تاکتیک های سئو انگل استفاده کنید

یک تاکتیک قدرتمند سئوی خارجی برای کمک به رتبه بندی سایت شما برای یک کلمه کلیدی خاص، سئوی انگل است. این جایی است که شما در یک سایت با رتبه بالا و معتبر محتوا ایجاد می کنید و به سایت خود لینک می دهید. به عنوان مثال، ارسال یک پست مهمان به یک وبلاگ محبوب یا یک صفحه محتوایی در یک سایت اجتماعی مانند Buzzfeed. این تاکتیک از اختیارات سایت اصلی برای هدایت ترافیک ارجاع به شما استفاده می کند.

 

6. به خاطر داشته باشید که محتوای با کیفیت پادشاه است

سئو خارج از سایت روز به روز بیشتر به روابط عمومی شبیه می شود. این بدان معناست که هر چه یک شرکت محتوای با کیفیت تری ایجاد کند، دریافت بک لینک های با کیفیت و طولانی مدت به سایت شما آسان تر خواهد بود. اکثر شرکت ها شروع به استخدام نویسندگان تمام وقت می کنند تا به جای دریافت بک لینک های بد که منجر به جریمه شدن سایت می شود، در سئو داخلی روی محتوای با کیفیت تمرکز کنند.