نکات مهم سئو داخلی که برای رتبه گرفتن باید بدانید


اگر می خواهید محتوای شما رتبه بندی شود،باید نکات مهمی را از سئو داخلی در نظر بگیرید. طبق تعریف سئو، بهینه‌سازی موتور جستجو روشی از استراتژی‌ها، تکنیک‌ها و تاکتیک‌هایی است که برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان یک وب‌سایت از طریق کسب رتبه بالا در صفحه نتایج جستجوی یک موتور جستجو استفاده می‌شود.
برای  شخصی غیرمسلط به فناوری، سئو می تواند پروژه ای دلهره آور به نظر برسد، اما نباید اینطور باشد. تعدادی از نکات، ابزارها و تکنیک های اولیه سئو وجود دارد که می توانید با پیاده سازی آنها رتبه وب سایت و محتوای درون آن را به شدت افزایش دهید.
سئو به خودی خود می تواند یک شغل تمام وقت باشد . در واقع، وبلاگ ها و وب سایت های زیادی وجود دارند که به ارائه مناسب ترین و به روزترین اطلاعات برای کمک به شما در سفر سئو اختصاص داده شده اند. 
در اینجا 5 نکته و استراتژی اساسی سئو داخلی برای بالا بردن رتبه جستجوی شما آورده شده است.

 

کلمات کلیدی فوکوس مناسب را انتخاب کنید و آنها را در سراسر محتوای خود پیاده کنید

کلمات کلیدی کلمات یا عباراتی هستند که محتویات یک صفحه وب را توصیف می کنند و آنها عبارت های کلیدی هستند که به افراد امکان می دهند وب سایت شما را پیدا کنند. برای مثال، اگر «وکیل آسیب‌های شخصی» را جستجو کنید، وب‌سایت‌هایی که گوگل  به شما ارائه می‌دهد برای آن عبارت بهینه می‌شوند.
اساس اولیه سئو با کلمات کلیدی مناسب شروع می شود. در حالت ایده‌آل، شما می‌خواهید برای عباراتی رتبه‌بندی کنید که از نظر حجم جستجو بالا، رقابت کم و بسیار مرتبط با حوزه فعالیت شما هستند. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، در اینجا راهنمای «چگونگی» تحقیق عمیق کلمه کلیدی برای شروع است.
پس از انتخاب کلمات کلیدی بهینه برای محتوای خود، نوبت به پیاده سازی آنها می رسد.

در اینجا چند نکته ضروری سئو برای قرار دادن کلمات کلیدی در محتوای خود آورده شده است:
شما می توانید کلمات کلیدی را در موارد زیر بگنجانید:

  • عناوین پست
  • سرفصل ها و زیرعنوان ها
  • کپی (تراکم بهینه کلمه کلیدی برای محتوای شما بین 1٪ تا 3٪ است، از فراتر رفتن از این حد اجتناب کنید تا گوگل محتوای شما را با کیفیت پایین و/یا هرزنامه علامت گذاری نکند.
  • ابتدا و انتهای مطالب شما
  • URL ها
  • ویژگی های alt تصویر
  • توضیحات متا
  • متن پررنگ و ایتالیک

یک نکته حرفه ای از مقالات سئو داخلی: «موارد کلیدواژه» را وارد نکنید، فقط کلمات کلیدی را در جایی که در محتوای شما جا می گیرند، بگنجانید. کیفیت محتوای شما حرف اول را می زند، و نمی توانید فراموش کنید که برای مردم می نویسید، نه موتورهای جستجو. برای یافتن تعادل کامل بین محتوای جالب و بهینه تلاش کنید.

 

محتوای قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید

اگر محتوا پادشاه است، بک لینک ها ملکه هستند، و یکی از راه های افزایش شدید رتبه صفحه خود، جذب لینک های دریافتی (یعنی بک لینک) از سایر وب سایت های معتبر است. همه بک لینک ها یکسان ایجاد نمی شوند، و شما می خواهید از تشویق سایت های ناخواسته و هرزنامه برای به اشتراک گذاری محتوای خود اجتناب کنید.
تاکتیک های آسان برای ترکیب بک لینک ها عبارتند از:
محتوای خود را از طریق سایت های رسانه های اجتماعی برای بک لینک های آسان و معتبر به اشتراک بگذارید
برای مشارکت و ایجاد پست های مهمان که از طریق منابع آنلاین قابل اعتماد به سایت شما پیوند می خورند، بپیوندید
مقداری بده، مقداری بگیر. گاهی اوقات بهترین راه برای شروع یک مشارکت محتوا این است که قبل از دستیابی به سایر وب سایت های ارزشمند در پست های وبلاگ خود پیوند دهید. اگر از قبل برای طرف مقابل ارزش قائل شده اید، شروع گفتگو از روی پای راست آسان تر است.

 

از ویدیو برای افزایش رتبه خود استفاده کنید

دو موتور جستجوی برتر جهان به ترتیب گوگل و یوتیوب هستند. گوگل مالک یوتیوب است و در مورد رتبه بندی صفحات وب به شدت از محتوای ویدیویی حمایت می‌کند. در واقع، صفحاتی که حاوی ویدئو هستند، 53 برابر بیشتر در صفحه اول گوگل قرار می گیرند.
ویدیو علاوه بر افزایش سئو خارجی و رتبه جستجوی شما، پیام شما را تقویت می کند تا داستانی جذاب برای بینندگان ایجاد کند تا با آن همذات پنداری کنند. این به ایجاد اقدام و تعامل با محتوا و شرکت شما کمک می کند.
در اینجا چند واقعیت سریع در مورد ویدیوی آنلاین آورده شده است:
69 درصد از کل ترافیک اینترنت مصرف کننده تا سال 2017 ویدیویی خواهد بود .
50 درصد از کاربران تلفن همراه یوتیوب را به عنوان مقصد شماره 1 خود برای یافتن اطلاعات در مورد یک نام تجاری یا محصول (Google) ذکر کردند.
لذت بردن از تبلیغات ویدیویی قصد خرید را تا 97 درصد و تداعی برند را تا 139 درصد افزایش می دهد.
پس از تماشای یک ویدیو، 64 درصد از کاربران به احتمال زیاد یک محصول را به صورت آنلاین خریداری می کنند .
یک کاربر اینترنتی به طور متوسط 88٪ زمان بیشتری را در یک سایت دارای ویدئو صرف می کند .
احتمال دارد بینندگان ویدیوی موبایلی 1.6 برابر بیشتر از تماشاگران تلویزیون با همتایان خود درباره محتوای ویدیویی که تماشا می‌کنند صحبت کنند.

 

مطالب را به طور منظم ارسال کنید

الگوریتم‌های جستجو از سایت‌هایی که مرتباً محتوای جدید را روی صفحاتی با مطالب ثابت یا قدیمی ارسال می‌کنند، ترجیح می‌دهند. اگر متوجه شدید که زمان یا منابع لازم برای اختصاص دادن به پست کردن محتوای وبلاگ معمولی را ندارید، این فرصتی است تا یک مشارکت وبلاگ نویسی مهمان را در استراتژی محتوای خود بگنجانید.
بسیاری از تولیدکنندگان محتوا و وبلاگ نویسان مشتاق هستند که محتوای وبلاگ را با بک لینک های ارزشمند معامله کنند (به «ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری» در بالا مراجعه کنید)، و این می تواند ابزار مفیدی برای تقویت محتوای شما باشد.

 

محتوای همیشه سبز ایجاد کنید

محتوای همیشه سبز محتوایی است که در طول زمان برای خوانندگان مرتبط باقی می ماند. محتوای همیشه سبز هرگز قدیمی نمی شود و به طور مداوم ترافیک را افزایش می دهد و بر رتبه سئوی شما تأثیر می گذارد.

الگوریتم جستجوی گوگل از سایت‌ها و صفحاتی با حجم ترافیک بالا حمایت می‌کند و محتوای همیشه سبز با افزایش بازدید از صفحه ماه‌ها و حتی سال‌ها پس از ارسال اولیه از این واقعیت بهره می‌برد.
چند نمونه از محتوای همیشه سبز عبارتند از:
پرسش‌های متداول (مثلاً: "چگونه یک وکیل آسیب شخصی پیدا کنم"، "آسیب شخصی چیست؟"، "چگونه ادعای آسیب شخصی را مطرح کنم؟" و غیره)
راهنمای "چگونه".
آموزش ها
گواهینامه ها
در حالی که هیچ استراتژی سئو و الگوریتم های جستجو در طول زمان تغییر نمی کند، وجود ندارد، این 5 نکته اساسی سئو داخلی پایه محکمی برای افزایش رتبه جستجوی وب سایت شما فراهم می کند. علاوه بر این، لازم نیست برای استفاده از این استراتژی‌ها، یک مربی سئو باشید و استفاده از این تاکتیک‌ها و سئو تکنیکال می‌تواند تاثیر مثبت پایداری برای دیده شدن شرکت شما داشته باشد. مشتریان بالقوه اگر نتوانند شما را پیدا کنند، نمی توانند شما را استخدام کنند، و این 5 نکته مطمئن می شود که آنها می توانند این کار را انجام دهند.