چرا در سال 2022 به سئو کلاه خاکستری نیاز دارید؟

حتما تا به حال در مورد اهمیت سئو در بازاریابی دیجیتال شنیده اید. خوب، در واقع درست است. برای تقویت کسب و کار آنلاین خود و رتبه بندی آن در نتایج جستجوی گوگل، باید به طور مداوم وب سایت خود را از نظر سئو داخلی و خارجی برای نتایج بهتر بهینه سازی کنید.
اما انواع مختلفی از سئو وجود دارد، بنابراین چگونه می توانید بدانید که کدام یک برای نوع بازاریابی شما بهترین است؟ 
اکنون، حتماً از خود می پرسید که سئو کلاه خاکستری چیست؟ ناگهان، چرا ما در مورد این صحبت می کنیم؟ به همین دلیل است که ما این مقاله را نوشته ایم تا در مورد اینکه این نوع دقیقاً چیست و آیا به سئو کلاه خاکستری نیاز دارید یا خیر؟ این بسیار مهم است که برای انجام خدمات سئو با مشاوره سئو در تعامل باشید که بهینه سازی سایت شما با کدام روش سئو پیش می رود.


سئو کلاه خاکستری چیست؟

سئو کلاه خاکستری درست مانند نامش، مجموع سئوی کلاه سفید و سیاه است. سئو کلاه خاکستری پیچیده تر است زیرا از استانداردهای موتورهای جستجو برای افزایش رتبه SERP یک صفحه استفاده می کند. این چیزی نیست جز استفاده از روش‌ها تکنیک‌هایی که به‌طور ناکافی توسط قوانین مکتوب گوگل بیان شده‌اند، و افراد منطقی ممکن است در مورد نحوه تکمیل یا تضاد تکنیک‌ها با اصل اصول اعلام‌شده گوگل تفاوت داشته باشند.

چرا سئو کلاه خاکستری مهم است؟

شناخت سئو کلاه خاکستری برای دونستن مزایای سئو آن ضروری است زیرا ممکن است موقعیت پلتفرم شما را بدون ایجاد تأثیرات بد افزایش دهد یا برای بازدیدکنندگان از دست رفته هزینه بر شما تحمیل کند. اصول و معیارهای راهنمای گوگل این پتانسیل را دارد که نوآوری خلاقانه و ایده های خارج از جعبه را خفه کند. این محدودیت همیشه به نفع تبلیغ کنندگان جستجو نیست.


تکنیک های سئو کلاه خاکستری:


1. تکنیک های رسانه های اجتماعی

حتما می دانید که امروزه می توان هزاران دنبال کننده را در شبکه های اجتماعی خریداری کرد.
پلتفرم های رسانه ای با نرخ های ارزان این روش خرید فالوور را می‌توان به‌عنوان تکنیک کلاه خاکستری برجسته کرد، زیرا هنوز در چتر لیست سیاه قرار نگرفته است، احتمالاً زیرا مرورگرها اکنون شروع به ارزش‌گذاری نشانه‌های اجتماعی کرده‌اند. با این حال، تمام چیزی که مستلزم آن است عدم مشارکت و در موارد خاص، خطر قرار گرفتن فالوورهای واقعی در معرض ویروس ها است.

 

2. تکراری بودن محتوا

محتوا چیزی است که دنبال کنندگان را به سمت وب سایت شما سوق می دهد. 
پیروان با تکراری بودن محتوا، همچنان می توانید بازدیدکننده داشته باشید و در نتایج جستجو رتبه بندی کنید. اما باز هم، اینها ایده های اصلی شما نیستند. در نهایت از آنها کپی می شود. همین موضوع در مورد اسپینرهای کلمه نیز صدق می کند. Word Spinning یکی از پرکاربردترین و مورد علاقه ترین روش های سئو کلاه خاکستری است که توسط بازاریابان اینترنتی وجود دارد. اما با این حال، هیچ چیز بهتر از محتوای اصلی نیست. کارشناسان سئو باید به اصالت اعتقاد داشته باشند. اگرچه کپی کردن راه آسان‌تری است، اما ساخت و پیاده‌سازی محتوای شخصی به صرفه ‌تر و کاربردی‌تر است.


3.تکنیک های دامنه

با وجود تمام نظرات بدنام علیه سئو کلاه خاکستری، تکنیک های دامنه مانند
گرفتن دامنه یا خرید دامنه قطعا حضور آنلاین شما را رتبه بندی می کند. این تکنیک در دنیای دیجیتال مارکتینگ جدید نیست. خرید دامنه توسط کارشناسان سئو برای افزایش پروفایل بک لینک در سئو خارجی انجام شده است. در اینجا، بازاریاب دامنه های قدیمی و منقضی شده را خریداری می کند. این یکی از محبوب ترین استراتژی های سئو است که توسط بسیاری از افراد در سراسر جهان استفاده می شود.

 

4.افزایش طول مطالب محتوا

اکثر تولیدکنندگان محتوا از این موضوع که محتوای طولانی موثرترین راه برای افزایش ترافیک موتورهای جستجو است، بی اطلاع هستند.
چرا اینطور است؟
زیرا:
● می توان بک لینک های بیشتری را در نظر گرفت.
● ممکن است شخصی علاقه مند به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع خاص باشد.
● می توانید تبلیغات سایر وبلاگ نویسان را نیز اضافه کنید.

 

5.شبکه وبلاگ خصوصی

 شبکه وبلاگ خصوصی یا PBN یکی از بحث برانگیزترین سئو کلاه خاکستری است.
تکنیک های لینک سازی بسیاری می گویند که آن نیز تحت تکنیک سئو کلاه سیاه قرار می گیرد. اجازه دهید به شما بگوییم چرا. که در
در صورتی که در حال تکرار یا استفاده از بک لینک های غیر ضروری هستید، در این صورت به عنوان سئو کلاه سیاه فهرست می شود.
اما اگر محتوای مناسبی را برای دلیل درست ارسال می کنید، پس نگران نباشید، همچنان یک مشکل است.

 

آیا باید از سئو کلاه خاکستری استفاده کنید؟


پاسخ به نیازهای کسب و کار شما بستگی دارد. اگر می خواهید نتایج عالی در مدت زمان کوتاهی داشته باشید، بدون هیچ تردیدی به دنبال آن باشید.