شیشه رنگی تتراجام چه کاربردهایی دارد؟

شیشه یکی از مصالحی است که برای ساختمان استفاده زیادی می‌شود. استفاده از شیشه در طراحی خارجی و همچنین فضای داخلی منزل دیده می‌شود. یکی از المان‌هایی که هر فردی می‌تواند برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل مدرن خود استفاده کند، شیشه است. شیشه رنگی تتراجام به‌تنهایی می‌تواند جلوه زیبایی به طراحی داخلی بدهد که انتخاب بهترین شیشه رنگی دکوراتیو مسئله بسیار مهمی است. در این مقاله 5 مورد از شیشه‌های رنگی که برای دکوراسیون داخلی استفاده می‌شوند را نام می‌بریم.

شیشه رنگی پارتیشن

استفاده از شیشه رنگی تتراجام برای پارتیشن شیشه ای در دکوراسیون داخلی این امکان را به شما می‌دهد که رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را با دیگر وسایل ست کنید. برای زیبایی بیشتر این نوع شیشه‌های رنگی می‌توانید از چوب و آلومینیوم برای دور آن استفاده کنید. معمولا این شیشه‌ها به‌عنوان پارتیشن برای اداره‌جات استفاده می‌شود.

شیشه رنگی فروشگاهی

استفاده از شیشه رنگی برای فروشگاه‌ها و رستوران‌ها یکی از انتخاب‌هایی است که باعث شیک‌شدن و جذابیت بیشتر فضا می‌شود. استفاده از شیشه رنگی دکوراتیو برای فروشگاه‌ها معمولا برای ساخت کانتر، طراحی دیوار و قفسه‌های فروش مواد است. ساخت ویترین و یا جداکردن مغازه‌ها در فروشگاه‌های بزرگ با استفاده از شیشه رنگی می‌تواند آن فضا را بسیار خاص جلوه دهد.

 

شیشه رنگی بین کابینت

شیشه‌ رنگی بین کابینت استفاده می‌شوند و رنگی هستند، معمولا از جنس شیشه سکوریت بوده و در برابر حرارت بالا بسیار مقاوم هستند. استفاده از شیشه‌های رنگی برای آشپزخانه و در بین کابینت می‌تواند به این شکل انجام شود که رنگ آن را با رنگ کابینت‌های خود ست کنید. ایجاد حس تازگی و سرزندگی در آشپزخانه با استفاده از شیشه‌های رنگی می‌تواند قلب خانه را بیش از پیش تپنده‌تر کند.

 

شیشه رنگی لابی

استفاده از شیشه رنگی برای لابی هتل‌ها می‌تواند به جذابیت هتل بیفزاید و حتی سبب جذب افراد برای رزرو جا در این هتل‌ها ‌شود. معمولا بهترین شیشه رنگی دکوراتیو برای لابی از جنس لاکوبل است که ضد خش بوده و کیفیت و شفایت بالایی دارد. از این نوع شیشه‌های رنگی برای ورودی ساختمان‌های تجاری هم استفاده می‌شود. تاثیرگذارترین بخش هتل برای انتخاب آن، لابی است که شما می‌توانید با استفاده از شیشه‌های رنگی فضایی خاص و جذاب را ایجاد کنید.

 

شیشه رنگی چاپی

بهترین شیشه رنگی دکوراتیو معمولا در آشپزخانه استفاده می‌شود و استفاده از آن در اتاق خواب و مکان‌های دیگر برای دکوراسیون داخلی منزل، کمتر است. ایجاد طرح و رنگ متنوع و دلخواه شما برروی شیشه می‌تواند توسط شیشه‌های رنگی چاپی انجام شود. هر طرحی که بخواهید را می‌توانید با استفاده از این ویژگی برای شیشه رنگی انتخاب کنید که معمولا در پشت گاز، هود، بالای سینک و هر مکان دیگری که بخواهید استفده می‌شود.

 

شیشه لمینت رنگی

ساخت شیشه رنگی به شکل لمینت به این‌صورت است که دو یا چند شیشه رنگی را در کنار یکدیگر قرار داده و آن‌ها را به هم متصل می‌کنند. کنار هم قراردادن این شیشه‌ها سبب می‌شود که ضخامت آن بیشتر شده و کارایی بیشتری داشته باشد. متصل‌کردن شیشه‌ها به یکدیگر برای لمینت‌کردن توسط PVB انجام می‌شود. این کار باعث می‌شود که این شیشه‌های رنگی عایق خوبی برای صدا و حرارت باشند.

 

 

منبع: https://tetrajam.com